www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

صفحه ارتباط با همکاران - تبلیغ کننده های ایران مارکت سنتر

بررسی و بازرسی عملکرد تبلیغ کننده ها:

 با گذشت تقریبا یک ماه از عرضه محصولات این فروشگاه بر مبنای روش تبلیغاتی جدید و درصد همکاری بیشتر ، عملکرد تبلیغ کننده ها بسیار ضعیف بوده است . تبلیغ کننده ها و فروشندگان همواره علاقه مند به درصد پورسانت بالاتر می باشند . دیگر فروشندگانی هستند که درصد بیشتری پرداخت می کنند . روش هایی که فروشگاه کاسپین 1 هرگز استفاده نمی کند . روش یک می توان یک کالا را با 40% ، %50 و بیشتر افزایش قیمت داد . در صورت فروش این کالا توسط تبلیغ کننده ، حتی بیش تر از فروش خود فروشگاه عایدی برای فروشگاه دارد . روش دوم کالاهایی که عرضه آن در سیستم فروشگاهی خود فروشگاه چندان مناسب نیست را می توان در سیستم فروش تبلیغاتی قرار داد ، در صورت فروش سود و در غیر این صورت هیچ لطمه ای به اعتبار فروشگاه وارد نمی شود .و..

فروشگاه کاسپین 1 برای حمایت از تبلیغ کننده ها اولاً همان کالا و محصول را با همان قیمت عرضه خود ، عرضه می کند . تمام فروشگاه های تبلیغاتی را جزئی از خود می داند .  ثانیاً با توجه به حقوق مصرف کننده ، مشتری مداری به تبلیغ کننده با عرضه مناسب کالا و محصولات چه از نظر قیمت ، کمیت و چه از نظر کیفیت کمک قابل توجه می کند .

مدیریت فروشگاه کاسپین 1 ، مهندس درویشی ، کارشناسی صنایع ،  تکنولوژی صنعتی ، مهندس مشاور ، بازرس کیفیت  ، تایید کننده استاندارد . در هرگونه فعالیت اقتصادی خدمات مشاوره خود را در جهت بهینه ، بهبود و افزایش سود و.. ارائه می کند . تلفن های تماس و آدرس ایمیل ثبت شده است .

 

بعد از بررسی آماری فعالیت های تبلیغ کننده ها ، کالاهای عرضه تبلیغاتی و.. سیاست های ماه آینده به صورت دقیق و مهندسی شده طراحی و آماده برای پیاده سازی می باشد .


همانطور که گفته شد ، فعالیت اقتصادی این فروشگاه از روش های صحیح و استاندارد درازمدت پیروی می کند ، روش هایی کاملا از نظر این فروشگاه مردود است ، اعمال تغییرات در اول آبان ماه انجام می گردد . تمامی تبلیغ کننده ها می توانند از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، اس ام اس ، نظرات درخواست ها ، مبالغ پورسانت ، درصد مورد نظر و.. به اطلاع مدیریت برسانند تا در تصمیم نهایی و اعمال تغییرات تاثیر داده شود . همچنین می توانند سیاست های تبلیغی و همکاری خود را تعیین و تصمیم به ادامه همکاری یا قطع همکاری خود داشته باشند .

کلاً به تبلیغ کننده ها امتیاز داده می شود ، گروه برتر از مزایای این امتیاز دهی به روش های زیر استفاده می کنند .

1-      مجموع کالاها به سه قست تقسیم و تبلیغ کننده های برتر هر سه بخش فرضاً 300 کالا از کل 300 را عرضه و گروه دوم 200 از 300 و گروه سوم 100 از 300 کالای معرفی شده را در پنل خود خواهد داشت .

2-      در صدهای بیشتر تشویقی به تبلیغ کننده های برتر ، مشخص که سایت آنها نیز مورد بررسی قرار گرفته شده باشد تعلق خواهد گرفت . توضیحات روش تبلیغ و معرفی محصول در این مورد بسیار موثر است .

3-      تبلیغ کننده های برتر حق انتخاب بیشتری خواهند داشت ، می توانند درخواست اضافه شدن کالایی را بنمایند . می توانند درخواست تغییر قیمت و پورسانت را برای سایت خود بنمایند . مثلا کاهش قیمت با درصد .. تبلیغ کننده 4086 درخواست کاهش 5 درصد از پورسانت خود از مبلغ کل کالا شده است ، کالا 50000 ریالی با 16 درصد برای این تبلغ کننده 45000 ریال با 11درصد ثبت شده است . سیاست این تبلیغ کننده در جذب مشتری .

ادامه هر سیستمی به تلاش و فعالیت شخص بستگی داشته و در صورت عدم موفقیت ، بناچار در چرخه اقتصاد به صورت خودکار حذف می گردد ..

دانلود اطلاع رسانی های گذشته :

Hamkari_91_05_27.pdf

Hamkari_91_05_31.pdf

Hamkari_91_06_02.pdf

Hamkari.xlsx

Hamkari_List.xlsx

تصویر اسکن جلد و لوح بازی ها 


موفق باشید . 09365162754       bombrobat@yahoo.com         09119333825


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد