www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

PDM Enterprise 2010 مدیریت داده ها اطلاعات یک طرح تولید و پروژه

PDM Enterprise 2010 مدیریت داده ها و اطلاعات یک طرح تولید و پروژه

 شرکت دازالت سیستم آمریکا در شعبه خود فرانسه، نمایندگی مستقل با اختیارات کامل تصمیم به به وجود آوردن محصولی جدید و ابتکاری بر پایه سالیدورک 2010 گرفت ،متناسب با نیازهای روز و بازار تکنولوژی تا بتواند این محصول را همچنان بر صدر محصولات قابل اطمینان و با کیفیت  قرار دهد . این برنامه با نصب و نشستن بر روی سالیدورک 2010-2011 و استفاده از ویژگی های تخصصی و حرفه ای سالیدورک 2010-2011  بهترین عملکرد و نتیجه را در مراحل مختلف صنعت به وجود می آورد . این نرم افزار بهترین ابزار تصمیم گیری با ایجاد و جمع آوری شبیه سازی حل مسئله بر اساس روش ها و مدل های ریاضی پیشرفته ترکیبی و مستقل ، مدل نمودن پارامتری استفاده نمودن دیگر پارامترهای تولید در روی طرح ،  و گستردگی و تخصصی نمودن ویژگی ها و خصوصیات مدل نمودن ، استفاده از معیارها و عوامل بسیار متعدد تاثیر گذار در مدل نمودن را فراهم آورده است . این نرم افزار مانند دیگر ابزارهای متصل و نصب بر روی سالیدورک 2010 -2011 از همان صفحه و پنجره های آشنای سالیدورک 2010 استفاده می کند و کاربرد آن برای کاربران سالیدورک بسیار ساده و آسان خواهد بود . این نرم افزار زبان های مختلف را پشتیبانی نموده و از استانداردهای مختلف دنیا و ESKD استفاده می کند . استفاده از سیستم و ابزار PDM Product data management در کلاس خود باعث موفقیت بیشتر استفاده کننده گان از نرم افزار سالیدورک بوده و به شرکت ها توانایی و قابلیت پیشرفت و گسترش می دهد . این توانایی امکان مدیریت فرایندهای تولید و بهینه نمودن تولید در عمل را سبب می شود که می توان کلیه موارد و عوامل خارجی و موثر بر تولید را در آن محاسبه نمود . با استفاده از آن می توان اسناد و مدارک را مدیریت نمود مانند اسناد الکترونیکی و الکتریکی مشترک در یک طرح که با کمک آن می توان یک طرح را پشتیبانی نمود و آن را با مهندسی برق الکتریک و الکترونیک به اشتراک و همکاری گذاشت . همچنین به جهت همسان و هماهنگ نمودن این ابزار با واحد ها و ابزار و استاندارهای کالیبراسیون جهان حتی روسی می توان از این ابزار بر روی سالید ورک سود برد . این نرم افزار با داشتن پارامترهای استاندارد ، الکترونیک و.. می تواند در یک پروژه تولید گروهی و اشتراک گذاری اسناد و طرح ها بکا گرفته شود و به کمک آن پروژه و عوامل و منابع آن را مدیریت نمود . عوامل کنترلی MRP , ERPو کنترل و برنامه ریزی مواد و کنترل موجودی منابع و.. . این نرم افزار یک پایگاه اطلاعات و داده ها DBMS بر اساس برنامه Microsoft SQL Server می باشد . بنابراین با استفاده از این برنامه می توان به کارها سرعت بخشید و تولید سریع تر و سازمان یافته تر در کار گروهی و فرایند های مختلف وابسته به آن بدست آورد . می توان گفت استفاده از این ابزار برای مهندسین مکانیک درکسب بازار و کلید تولید به روز و مفید می باشد .

PDM Enterprise 2010 مدیریت داده ها و اطلاعات یک طرح تولید و پروژه

ویژگی های این نرم افزار:

 قابل نصب و اتصال بر روی برنامه های AutoCAD . Inventor , Pro/Engineer / Solidworks

قابل حمل و استفاده بودن اطلاعات یک تولید و محصول ، اطلاعات مواد و منابع و میزان آنها از طریق انتقال اطلاعات اکسس و ..قابل جابجایی و استفاده در دیگر نرم افزارها و دیگر مکان ها می باشد . همچنین قابل اشتراک در شبکه و استفاده در اینترنت با فرمت استاندارد صفحات تحت وب را دارد XML که در کار گروهی امروز ابزاری مورد نیاز است .

قابلیت مدیریت و تصمیم گیری بهتر ، شما می توانید با استفاده از این نرم افزار عوامل و موارد تولید را در بین افراد و عوامل مدیریت نماید ، انجام پروژه های گروهی و اشتراک گذاری ، کار گروهی بهتر و سریعتر انجام شده و قابل مدیریت در هر زمان و مکان دیگری می باشد .

قابلیا استفاده اطلاعات و نتایج در فرمت های استاندارد ویندوز و صفحات وب مایکروسافت . توانایی دیدن خواندن و گزارش در بهترین و ساده ترین حالت و استفاده افراد در هر کجای دنیا را فاراهم می کند

مجتمع و جمع شده بودن : این ابزار باعث جمع و جور بودن کلیه اسناد و مدارک تولید در کنار نرم افزار و سازماندهی آن می شود .

راهنما و پایه تولید خودکار و اتوماتیک ، این نرم افزار توانایی تغییرات و مدیریت سریع منابع و عوامل تولید را دارا می باشد بنابراین پایه تولید سریع و اتوماسیون خواهد بود .

نتیجه کنترل کیفی بهتر و استانداردها ،  این نرم افزار فرایند تولید را مونترینگ می کند ، با نمایش جزئیات و تغییرات می تواند فرایند را در یک راستا و منظم تحت کنترل در آورده و با استاندارد سازی از پراکندگی و تولید نامرغوب جلوگیری نمود .

نمایش بهتر و ارائه اطلاعات سریع به مشتری ها ، با استفاده از این نرم افزار خدمات و ارائه اطلاعات و سنجش قراردادها و پیمانکاری ها سریع تر بوده و می توان اطلاعات جامع و خوبی در جلب رضایت و سرمایه مشتری و خرید و فروش انجام داد .


توضیح :

PDM     Product data management       مدیریت داده ها و اطلاعات یک تولید و پروژه

PLM     Product Lifecycle Management مدیریت چرخه تولید محصول

PLM     CAD +CAM +CAE+PDM ..           طراحی تجزیه تحلیل و ساخت توسط کامپیوتر و مدیریت اطلاعات آن