www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

Microsoft Project 2010 32 / 64 Bit امکانات کنترل پروژه ۲۰۱۰

سرانجام کنترل پروژه و فایلها و اسناد مدیریت آن یکی شده و در کنار هم قرار گرفت .

یک پروژه با نیازهای اجرائی شروع می شود و با موارد و عوامل اقتصادی پیشرفته پایان می یابد . خدمات ارائه شده در کنترل پروژه 2010 مسیری و روشی متمرکز در اختیار مدیران پروژه قرار می دهد تا از آغاز با نیازهای ، تغییرات و وظایف جدید، انواع سنجش و اندازه گیری های یک پروژه کاری ، .و تعیین محدوده ها و خطوط کاری و..تا انجام خوب مستمر و بهبود یک پروژه را تضمین نماید . در نسخه جدید کنترل پروزه شما یک راهنما و مسیر مشخص کمک برای انجام صحیح و مناسب تهیه گزارشات و استناد در اختیار خود دارید . این راهنما به شما کمک می کند خطوط اصلی و هدف های استراتژیک را بهتر مشخص و دنبال نمایید و با پیشنهاد دادن گزینه هایی انتخابی شما را در سازماندهی پروژه کمک و راهنمایی می کند . در سازماندهی کنترل پروژه جدید موارد اقتصادی مانند نقطه سربه سر ، روش بهینه و صرفه اقتصادی موثر قرار داده شده و کنترل و تجزیه تحلیل وقایع و تغییرات بودجه و هزینه های مواد و منابع وابسته به آن می باشد .



کد محصول

نام محصول ، توضیحات

حجم

تومان

لینک خرید

CAS0214

کنترل پروژه MS Project 2010

1 DVD

3800

اینجا کلیک کنید

CAS0195

Microsoft Project & Visio 2010

 1 DVD

3825

اینجا کلیک کنید


تفاوتها ، ابزارها و امکانات جدید کنترل پروژه 2010 :

در نسخه های قبل کمبود منابع سریعاً مشخص می گردید اما مازاد منابع و.. مشخص نمی شد و منابعی بسیاری از مواد و ابزارو.. یا در طول انجام پروژه اتلاف می شد یا در پایان مصرف نشده باقی می ماند . در کنترل پروژه جدید محدودیت ها به دو صورت حداقل و حداکثر اعمال می شود تا از کمبود و مازاد منابع هر دو جلوگیری نماید . 

استفاده از تجربه های آسان سازی کار ؛ مایکروسافت ابزارها و منوها و دیگر موارد کنترل پروژه را به مانند آفیس بهبود بخشیده و با شکل ، ایکن و نماهای جالب و در دسترس آن را در محیط عریض کنترل پروژه مجدد در کنارهم به صورتی عالی و قابل استفاده آسان چیده است . انجام عملیات ها و مدیریت کنترل پروژه های بزرگ اینگونه آسانتر و راحت تر شده است . مانند نمونه نشان دادن هزینه ها در کنار هر عمل و..

نمایش سریع تغییرات و همزمانی آنها با تغییرات فرایندهای کاری ، در این نسخه سریعاً داده ها با عث تغییرات در کلیه جدول های وابسته می شوند ، سرعت تغییر و نمایش تغییرات به مانند اکسل بسیار سریع و دقیق شده است .

نمایش زمان و خطوط آن در همه جای نرم افزار جدید، به صورتی که گذشت زمان و تغییرات آن در تمام نماها و جدول ها و زمان حال و باقیمانده ، به صورت اکتیو و فعال نمایش داده می شود . اینگونه سریعا متوجه تغییرات وظایف و فرایندها و انجام عملیات کار جدید برای مقابله با تغییرات و.. می شوید . سریعا می توانید از زمانها بدست آمده نیز استفاده مناسب نیز بنمایید . 

Microsoft Project 2010 32 / 64 Bit کنترل پروژه 2010

 هماهنگی بیشتر با برنامه های دیگر آفیس ، شما می توانید نوارابزارهای نمایشی پروژه را با کپی به ورد ، پاورپوینت ، و.. با همان شکل منتقل نمایید بدون به هم ریختگی و..

اسناد و گزارش گیری بسیار راحت و آسان در انواع فرمت شکل و.. قابل انتشار سریع و اشتراک گذاری در شبکه داخلی و صفحات وب .. Business Intelligence (BI) Platform به شما امکان انتقال اطلاعات و نمایش آنها را به مشتریان و کارفرمایان در صفحات نمایشی گویای اکسل و ویزیو را می دهد و..

امکانات مدیریتی بیشتر در نسخه جدید مانند امکانات استفاده از سرورها ، اعمال تغییرات و ایجاد ابزار و ماکروهای مورد نیاز شرکت با استفاده از برنامه ویژویال بیسیک و ویژوال استودیو 2010 و..

اما مهمترین تغییر از نظر اقتصادی و مهندسی صنایع اعمال محدودیت ها دو طرفه حداقل و حداکثر در منابع و هزینه ها می باشد که باعث کاهش چشمگیر هزینه ها و عدم باقی ماندن ضایعات و مازادها در پایان هر پروژه می شود .

اصطلاحات جدید مایکروسافت پروژه

برنامه ریزی گسترده و نمای کلی و گسترده Application programming interface   -  API

سرویس ها ی اطلاعاتی و خدماتی اقتصادی و مالی Business Intelligence -   BI

مدیریت پیشرفته ریسک و عوامل وابسته زیر مجموعه Enterprise Project Management  EPM

 سرویس ها برخط پروژه چون ارتباطات اطلاع رسانی ها و گزارش ها Project Server Interface   PSI

 اداره مدیریت کنترل پروژه سازمان مدیریت اعمال تغییرات و بایگانی یک پروژه Project Management Offices PMOs

خط و مشی اقتصادی به تعبیر درست تر نمودار و خطی که منطقه سود و زیان را در یک فرایند بر روی نموداری مشخص می کند مانند نقطه سربه سر ، خط صرفه اقتصادی و..   line-of-business LOB .