www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

Windows 2000 Professional SP4 ویندوز

Windows 2000 Professional SP4
هنوز سیستم و دستگاه های رایانه قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند ، و در دانشگاه ها و مراکز آموزشی هنوز برای آموزش سیستم های قدیمی را استفاده می کنند ، چه به صورت واقعی و حقیقی چه به صورت مجازی و شبیه سازی شده .. ویندوز 2000 نسخه حرفه ای در یک لوح فشرده عرضه می گردد .

تذکر و توضیحات مهم :
ویندوز 2000 در نسخه های استاندارد ، حرفه ای و سرور و ادونس سرور ، سرور پیشرفته Advanced Server , Standard , Professional عرضه شد . با حداقل 128 مگابایت رم و 1000 مگابایت ، یک گیگا بایت هارد دیسک عرضه شده و فرمت داس و ویندوز, NTFS DOS FAT16 , FAT 32 را پشتیبانی می کند و با ویرایش جدید و آپدیت های آن صدها گیگابایت هارد و DVD , و تا بیش از 20گیگابایت رم را پشتیبانی می کند . همچنان ، اتصال اینترنت ADSL ندارد به دلیل امکانات شبکه می توان به روش هایی به اینترنت پرسرعت متصل شود . ما در این نسخه ویندوز را همراه با به روز رسانی های آخرین پشتیبانی مایکروسافت عرضه می کنیم البته افزایش کارایی و استفاده از این برنامه ها به بایوس مادربرد و چیپست های آن بسیار وابسته می باشد . و برنامه هایی برای کاربران این سیستم :


  *محتویات CD1 بوت ویندوز 2000 نسخه حرفه ای
ویندوز 2000 نسخه حرفه ای 32 بیتی ، به دلایل کاری و تجربی بهتر است از نسخه های دیگر این ویندوز استفاده نشود . اگر افرادی نیاز به ویندوز بالاتر داشته اند اما مانند ویندوز ایکس پی Windows XP نباشد و سبکتر و راحت تر مورد استفاده قرار گیرید می توانند از ویندوز سرور 2003 استفاده کنند که اتصال استاندارد ADSL را نیز دارد . بسیار سریع و راحت ، برنامه های پیشرفته طراحی مهندسی مکانیک و آفیس و انیمیشن و.. روی آن نصب می گردد . تنها به دلیل ساختار مدیا پلایر و دایرکت ایکس متفاوت آن نمی تواند مورد استفاده برای بازی و .. قرار بگیرید اما برای مصارف اداری و کاری بسیار مناسب تر از ویندوز ایکس پی و سبک تر از آن می باشد . نسخه 32 و 64 بیتی آن موجود جداگانه در دسترس است به شرط به روز رسانی نکردن آن !؟.

*محتویات CD2 بوت Hirens.BootCD.9.1
این نسخه بوت سی دی همه کار آخرین نسخه بوت و راه انداز سیستم مناسب با ویندوز 98 می باشد و امکانات فوق العاده آن عبارت است از ویندوز 98 پرتابل ، می توانید با این ویندوز هارد دیسک را یکپارچه سازی و افزایش سرعت دهید Disk Defragment ، فرمت و تعمیر انواع هارد دیسک های قدیمی مانند ماکستور ، وسترن دیجیتال ، سیگاما ، سیگما ، سگا ، سونی ، سامسونگ ، و.. پارتیشن مجیک 8 انواع فرمت ها و سیستم های هارد دیسک ، آکرونیوس و.. قابلیت پشتیبانی گرفتن از سیستم و..
و همراه با نرم افزارهای مناسب ویندوز های NT ، بعد از به روز رسانی های لازم :
به روز رسانی ها مانند Windows 2000 Service Pack 4 , Microsoft Data Access Components (MDAC) 2.8 SP1 DirectX9 2006 و Java RunTime Scrip’s [Windows Instaler2] ، Microsoft Windows Installer 3.1 و Microsoft.NET Framework 2 , Windows2000-KB885443-x86-ENU و Microsoft Windows Internet Explorer 6 این به روز رسانی ها امکانات ویندوز شما را فوق العاده افزایش می دهد و می توانید برنامه های بسیار جدید تر را نصب و استفاده نمایید .

فارسی ساز استاندارد آن مانند دیگر ویندوزها چند زبانه و فونت است .
بعد از نصب سرویس پک 4 ویندوز قابلیت نصب بسیاری از نرم افزارهای پیشرفته حتی اکروبات سه بعدی Acrobat 3D 7.0 ، آفیس 2003 و برنامه های سالیدورک کتیا طراحی مکس و مایا و.. را نیز دارد . انواع بازی ها روی این نسخه به دلیل پشتیبانی Windows Media Codec 10 و دایرکت ایکس پیشرفته آن قابل نصب و استفاده است .
Adobe Reader 7.0 بهترین نسخه هماهنگ با ویندوز 32 و 64 بیتی برای استفاده از فرمت PDF
Word To PDF Converter 3.0 قابل استفاده با آفیس 97 و 2000 و 2003 در سیستم های ویندوز قدیمی
Power DVD XP 4.0 و JetAudio 4.95 EX و Microsoft Windows Media Player 9. اجرای فیلم ها و..


نام محصول : Windows 2000 Professional SP4
حجم و تعداد : 2 CD ، کپی بر بهترین انواع CD
توضیحات : بایوس چیپست و نوع سخت افزار بسیار مهم است ، با این محصول حداکثر استفاده و توان را می توانید از سیستم خود داشته باشید . توضیحات کامل مشخصات و توانایی های ویندوز 2000 در لوح دوم قرار داده شده است .