www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

روش نصب ایجاد و فعال نمودن نام وNetwork ID کامپیوتر در ویندوز

روش نصب ایجاد و فعال نمودن نام وNetwork ID کامپیوتر در ویندوز XP Seven 7

برای دیدن نام و Network ID از همان روش راست کلیک برMy Computer کامپیوتر و System Properties استفاده می شود . تذکر برای جلوگیری و عدم در دسترس قرار دادن My Computer بسیاری از شرکت ها و نصب کننده های سیستم عامل ویندوز با حذف میانبر بر روی صفحه دسکتاپ یک میانبر بر درایوها به جای آن قرار می دهند . با راست کلیک بر My Computer در منو یا صفحه باز شده درایوها نیز می توان به مشخصات سیستم دست یافت . در برگه Computer Name گزینه های Computer description یعنی توضیحات کامپیوتر مانند توجه توضیحات کاربرد و کاربر و.. را می توان نوشت و ثبت نمود . گزینه Network ID گزینه ساخت IDمی باشد و گزینه Change تغییر نام کامپیوتر می باشد . 

در قسمت تغییر نام می توان نام کامپیوتر را تغییر و هم نام مجوز LIC license نرم افزارها نمود و یا با گزینه Network ID شماره مشخصه کامپیوتر را هم شماره با مجوز نمود . 



. بیشتر کرک مجوز LIC license نرم افزارها تغییر مجوز و هم نام نمودن با کامپیوتر است زیرا یک نرم افزار و مجوز منحصر برای یک کامپیوتر با تنها یک مشخصه منحصرصادرو ساخته نمی شود . کرک نمودن در اکثر مواقع تغییر نام و ای دی مجوز به نام و آی دی کامپیوتر می باشد . اما تغییر بلعکس و جعل هویت کامپیوتر بنا به مجوز منحصر بفرد نیز در همین قسمت امکان پذیر است. نام کامپیوتر که مقابل Full computer name: دیده می شود که همان نام کامپیوتر یا Host Name می باشد . بهترین راه آزمایش فعال بودن استفاده از دستورات داس ipconfig/all است . در محیط داس Run/cmd این دستور را اجرا نمایید . 



مشخصات سیستم شما نام و آی دی یا همان آدرس فیزیکی ID Physical Address به صورت شش گزینه دو واحدی اعداد و حروف نمایش داده می شود 25-4D-65-1A-65-00 و گزینه Host Name نام کامپیوتر می باشد .در صورتی که در زیر خط نوشته Windows IP Configuration هیچ گزینه ای ظاهر نشود ، کارت شبکه شما غیر فعال و آدرس فیزیکی هنوز ایجاد نشده است . برای ایجاد و فعال نمودن آن به روش زیر عمل کنید . 



بر روی گزینه Network ID کلیک کرد و از پنجره Network Identification Wizard استفاده نموده و با انتخاب گزینه دوم ، کامپیوتر شخصی خود را به صورت منفرد و بدون نیاز به اتصال به شبکه دارای آی دی فعال و آدرس فیزیکی مشخص نمایید . بعد از پایان استفاده از این گزینه و راه اندازی مجدد Restart کامپیوتر شما دارای یک آدرس فیزیکی IDخواهد بود که می توانید در هم شماره نمودن مجوزها به نام و شماره کامپیوتر خود استفاده نمایید . گزینه دوم گزینه زیر است . 
This computer is for home use and is not of part a business network


جستجوی این نرم افزارها در شبکه فروشگاه های ایران مارک سنتر :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد