www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

بسته جئومجیک 2013 شامل جئومجیک استودیو Geomagic Studio 2013 بازرسی کیفی Geomagic Qualify 2013 قالب بردار Geomagic Wrap 2013

بسته نرم افزاری Geomagic Foundation 2013

Geomagic جئومجیک یک نرم افزار اسکن سه بعدی و شبیه ساز طراحی توسط کامپیوتر CAD می باشد. این نرم افزار برای ارائه طراحی از داده های تصوویر برداری  سه بعدی از اشیاء فیزیکی کمک می گیرد. می تواند از موجودات زنده و حتی تصاویر کنده کاری شده بر چوب و یا حجاری شده بر سنگ را و هر شکل پیچیده ای اسکن سه بعدی و مدل های CAD تهیه کند. این مدل های سه بعدی کاملا دقیق و فنی بوده و قابل استفاده در فعالیت های صنعتی ، ساخت و تولید مجدد از یک شئ است . علاوه بر آن نرم افزار تولید شده توسط این شرکت کاملا استاندارد و منطبق بر اصول علمی مقادیر و اندازه ها در اشکال سه بعدی است و می توان شکل و قطعه تولید شده را با اصل آن به صورت دقیق و کیفی مقایسه کرد . این نرم افزار قدرت برابر سازی بسیار خوبی با کیفیت بالا و کپی مهندسی معکوس یک تولید را دارد. محصولات این شرکت می تواند به عنوان مستر ، بازرس ، کارشناسی ارشد بر همه محصولات و تولیدات استفاده و کیفیت را کنترل نماید ، به این منظور دستگاه اسکن بسیار سریع و دستی فانتوم ، یک تصویر برداری دقیق ، با حس گر دقیق نوری دیجیتال نیزبه همین منظور طراحی و ساخته شده است .


بسته نرم افزاری Geomagic Foundation 2013 شامل نرم افزارهای زیر است :

Geomagic Qualify 2013
Geomagic Qualify Probe 2013
Geomagic Studio 2013
Geomagic Wrap 2013

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .    خرید پستی


نرم افزار جئومجیک 2012 در نسخه های 32 و 64 بیتی ، نسخه استودیو 9 Geomagic Studio 9.0 , Geomagic Qualify 9.0 ,از همین سایت قابل دانلود و خرید پستی و تهیه سریع می باشد . 

 تصویر بردار کیفی جئومجیک Geomagic Qualify

این نرم افزار می تواند یک نرم افزار اصلی و پایه در شرکت های طراحی و ساخت و تولید باشد . زیرا دارای بیشترین امتیاز در قدرت ، کیفیت ، سرعت و خودکار بودن ، اتوماسیون صنعتی و شبیه سازی دقیق سه بعدی را دارد. اسکن کننده جئومجیک  شرایط ارائه بالاترین دقت و کیفیت ، تصویر برداری سریع ، جامع و کامل ، گزارش های خودکار و سریع در کیفیت تصویر برداری و پردازش آن به عنوان اولین نرم افزار کاملا تایید شده عرضه شده است . به بیانی روشن با استفاده از این محصول نیازی به اسکن مجدد برای رفع عیوب تصویر برداری نیست زیرا در هنگام تصویر برداری در لحظه کیفیت کار را دیده و هیچ مورد از نظر دور نمی ماند و البته آنقدر دقیق است که به عنوان مستر مرجع و مبنای تایید دیگر نرم افزارها و طراحی ها قرار گرفته است . تاییدیه ای که پیش از این فقط توسط دستگاه های بسیار دقیق اندازه برداری ابعادی CMM دقیق لیزری  صورت می گرفت . از این نرم افزار برای بهبود کیفیت ، سنجش کیفی تولیدات نیز استفاده می شود . در واقع این نرم افزار به نوعی مقایسه کننده برای تولید انبوه و یکسان از یک قطعه و یا بررسی کیفی انطباق کپی تولید شده با اصل را انجام می دهد. Geomagic Qualify واجد شرایط ارائه بالاترین دقت، سرعت و جامع بودن ، گزارش های خودکار در کیفیت قطعات به عنوان ساخته شده برای بازرسی اولیه قطعات و نهایی محصول ، بازرسی تولید، و مدیریت تامین کنندگان ، مانند استاندارد تامین قطعات خودرو ISO-TS با استفاده از CMM و لیزر اسکن ابزارخود را دارد.این نرم افزار با واردنمودن CAD طراحی و تجزیه و تحلیل تولید محصول را بدون پرداخت هزینه برای کمک به تولید کنندگان که به سرعت در حال افزایش تولید محصول هستند به وسیله  تولید با کیفیت، شناسایی مسائل مربوط به فرآیند و ساخت بهره وری ، کاوش و توابع بازرسی بعدی را قادر اندازه گیری سریع و دقیق قطعات، نموده امکانات و شرایطی شامل ایجاد هوشمند و فعال از گزارشات به صورت فایل پی دی اف از انحراف های ابعاد و تلورانس از تولید را دارد.

 

Geomagic Qualify Probe پرو کیفی جئومجیک

نرم افزار چک یا پرو قطعه ، به تولید کنندگان و کارگاههای کوچک امکان بررسی و مقایسه سریع تولید خود با نمون اولیه را می دهد . این گونه شرکت ها و کارگاه های کوچک که قصد بهبود کیفی تولید خود را دارند می توانند با بررسی کیفی آسان و سریع این نرم افزار محصول خود را بهبود ببخشند . این نرم افزار به تولیدات دستی مانند جواهر سازی ، قطعات کوچک ، دکور و فانتزی ، سنگ تراشی و.. کمک می کند . با کمک این نرم افزار یک تولید کننده دستی با مقایسه می تواند محصولات یک دست و همانند تولید کنند . مانند تراش یکسان دو سنگ نگین ، ساخت جواهر قرینه ، یکسان ، تولید جفت یا چند تایی از یک مجسمه یا دکور تزئینی و .. این نرم افزار یک بسته کوچک و بسته در بازرسی کیفی سه بعدی 3D  تولید با طراحی یا با اسکن نمونه اولیه در قیمت کمتر و با صرفه تر می باشد. می تواند مقایسه و تفاوت ها را به صورت گزارش شند مکتوب آکروبات یا نرم افزار آفیس ارائه دهد.

 

Geomagic Studio استودیو جئومجیک

جئومجیک استودیو جعبه ابزار کامل برای تبدیل داده های سه بعدی 3D اسکن شده به سطح بسیار دقیق، چند ضلعی و مدل های اصلی و اولیه  CAD  طراحی به وسیله کامپیوتراست. یکی از این ابزارهای این نرم افزارکه ابزار بسیار مهم و حیاتی در طیف بسیار وسیع و کاربردی این نرم افزار می باشد استفاده از ابر نقاط یا مش بندی می باشد. ابزار استفاده از ابر نقاط ، ویرایش ابر نقاط و مش بندی ها با دقت و قدرت بسیار بالای نقطه به نقطه امکان ایجاد سطوح و ابعاد دقیقی از ابر نقاط ایجاد شده از اسکن را در استودیو جئومجیک فراهم می کند. این ابزار به صورتی هوشمند بهبود یافته به طوری که می تواند توابع سطوح ، ترازها ، زاویه ها و شیب ها ، صافی سطوح و اضلاع ، چند ظلعی ها ، قرینه ها را تشخیص دهد. علاوه بر توابع پردازش داده ها اسکن 3D دقیق آن، Geomagic Studio  جئومجیک استودیو شامل ابزار خودکار باور نکردنی و جالبی است ،که همه کاربران را قادر به تولید بالاترین مدل کیفیت در کمترین زمان و کاهش هزینه انسان ساعت. برای مهندسی معکوس، طراحی محصول، نمونه سازی سریع، تجزیه و تحلیل و تهیه خروجی CAD، در هسته مرکزی جئومجیک برای استفاده در دیگر نرم افزارها می کند. در نسخه های جدید با ایجاد امکانات خط فرمان و ابزار برنامه نویسی پایتون جدید ، توضیح توسط مهندس درویشی ، نرم افزار برنامه نویسی Python یک نرم افزار برنامه نویسی ابعادی هندسی پایه برای تولید مدل می باشد . این نرم افزار پایه برنامه نویسی تهیه مدل ، نمودار و گراف های تصویری هندسی دقیق در نرم افزارهای MSC Partran , COMSOL , SAS  و چند برنامه تحلیل و شبیه سازی دیگر نیز می باشد. این ابزار امکان شخصی سازی ، برنامه نویسی ساخت ماکرو و.. برای بهبود افزایش و استفاده های بیشتر از این نرم افزاررا فراهم می کند . از جمله بسته های جانبی به کمک این امکانات و توانایی به ابزار ورود و خروج داده ها ، مدل بین این نرم افزار و نرم افزارهای CATIA , Autodesk Inventor , CREO Elements/Pro (Pro/ENGINEER ) and SolidWorks  کتیا اتودسک اینونتور یا اتوکد مخترع ، سالیدورک ؛ پرو اینجینیر تهیه و استفاده کرد و البته بیشتر ..

   

Geomagic Wrap قالب بردار جئومجیک

از زمان های قدیم و باستان ، هنرمندان و طراحان و تصویرگران از روش هایی برای تهیه مدل سه بعدی از اشیاء و افراد درتهیه مجسمه و پیکره استفاده می کردند. امروزه ابزار قالب بردار جئومجیک با شناسایی بعد و تراز اشکال ، شناسایی خودکار سطوح ، پستی و بلندی های سطوح می تواند به همان صورت قدیم که با استفاده از گل رس از یک صورت قالب برداری می شد از اجسام قالب برداری سه بعدی سریع ، ارزان و مقرون به صرفه ، آسان و البته با کیفیت بالا تهیه نماید. جئومجیک قالب بردار سه بعدی این امکان را به کاربران می دهد که با استفاده از اسکن سه بعدی یا کمک طراحی کد و.. به سرعت داده های ابر نقاط را ویرایش ، مقایسه و مدل سه بعدی کاربردی در فرمت های هندسی و تصویری ارائه دهد STL , OBJ ,  و فرمت های دیگر که کاربردهای هندسی در تولید قالب کچی وگلی ، ریخته گری ، استفاده در تصویر برداری ها و انیمیشن سازی ها به صورت ابجکت یا جلوه های ویژه در استودیو مکس ، مایا و.. داشته باشد.


Download reverse engineering using three-dimensional cloud of points scanned mesh and reverse design using Geomagic Studio 2013 انلود درباره مهندسی معکوس استفاده از ابر نقاط اسکن سه بعدی مش و طراحی معکوس با استفاده از Geomagic Studio 2013 تحمیل الهندسة العکسیة باستخدام سحابة ثلاثیة الأبعاد من النقاط الممسوحة ضوئیا شبکة وتصمیم عکس باستخدام Studio Geomagic 2013 Скачать обратное проектирование с использованием трехмерного облака точек отсканированных сетки и обратного проектирования с использованием Geomagic Studio 2013 下載使用掃描網格點的三維雲逆向工程和使用Geomagic Studio軟件2013逆向設計 Descarga ingeniería inversa utilizando nube tridimensional de puntos de malla escaneados y diseño revertir usando Geomagic Studio 2013 メッシュをスキャンした点の3次元クラウドを使用してリバースエンジニアリングをダウンロードして、2013年にGeomagic Studioを使用してデザインを逆転 जाल स्कैन किया अंकों की तीन आयामी बादल का उपयोग कर रिवर्स इंजीनियरिंग डाउनलोड और 2013 Geomagic स्टूडियो का उपयोग डिजाइन रिवर्स
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد