www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

Windows Me ویندوز فارسی میلینیوم Windows Me ویندوز میلینیوم فارسی به روز Windows Millennium Edition, or Windows Me


Windows Me ویندوز میلینیوم فارسی به روز
Windows Millennium Edition, or Windows Me
هنوز سیستم و دستگاه های رایانه قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند ، و در دانشگاه ها و مراکز آموزشی هنوز برای آموزش سیستم های قدیمی را استفاده می کنند ، چه به صورت واقعی و حقیقی چه به صورت مجازی و شبیه سازی شده .. ویندوز Windows Me نسخه عربی و انگلیسی در یک لوح فشرده عرضه می گردد .
تذکر و توضیحات مهم :
ویندوز میلینیوم Windows Me با حداقل 32 مگابایت رم و 320 مگابایت هارد دیسک عرضه شده و فرمت داس و ویندوز DOS FAT16 , FAT 32 را پشتیبانی می کند و با ویرایش جدید و آپدیت های آن ، به روز رسانی تا بیش از 1000 گیگا بایت هارد دیسک و 1000 مگابایت رم حافظه را پشتیبانی می کند . و فرمت NTFS را پشتیبانی نمی کند ، اتصال اینترنت ADSL ندارد . یکی از ویژگی های این ویندوز که آن را جذاب ساخته است سیستم تعمیر و بازیابی آن می باشدSystem Recourse . ما در این نسخه ویندوز را همراه با به روز رسانی های آخرین پشتیبانی مایکروسافت عرضه می کنیم البته افزایش کارایی و استفاده از این برنامه ها به بایوس مادربرد و چیپست های آن بسیار وابسته می باشد . و برنامه هایی برای کاربران این سیستم :


 *محتویات CD1 بوت ویندوز 98 و میلینیوم Windows Me
ویندوز 98 ویرایش دوم نسخه عربی و انگلیسی ، Windows 98 SE Eng , Windows 98 SE Ara ، ویندوز میلینیوم Windows Me Eng , Windows Me Ara نسخه انگلیسی و عربی ،

*محتویات CD2 بوت Hirens.BootCD.9.1
این نسخه بوت سی دی همه کار آخرین نسخه بوت و راه انداز سیستم مناسب با ویندوز 98 می باشد و امکانات فوق العاده آن عبارت است از ویندوز 98 پرتابل ، می توانید با این ویندوز هارد دیسک را یکپارچه سازی و افزایش سرعت دهید Disk Defragment ، فرمت و تعمیر انواع هارد دیسک های قدیمی مانند ماکستور ، وسترن دیجیتال ، سیگاما ، سیگما ، سگا ، سونی ، سامسونگ ، و.. پارتیشن مجیک 8 ، آکرونیوس و.. قابلیت پشتیبانی گرفتن از سیستم و..
و همراه با نرم افزارهای مناسب ویندوز 98 و میلینیوم ، بعد از به روز رسانی های لازم :
به روز رسانی ها مانند DirectX9 2006 و Java RunTime Scrip’s [Windows Instaler2] ، Microsoft Windows Installer 3.1 و Microsoft.NET Framework 2 و Microsoft Windows Internet Explorer 6 این به روز رسانی ها امکانات ویندوز شما را فوق العاده افزایش می دهد و می توانید برنامه های بسیار جدید تر را نصب و استفاده نمایید .
فارسی ساز استاندارد ، پارسا 99 و.. فونت های فارسی جدید
ACDSee32 v3.0 آخرین نسخه نرم افزار ویرایش و مدیریت عکس مناسب ویندوز های 98 32 بیتی
Adobe Reader 6.0 بهترین نسخه هماهنگ با ویندوز 98 برای استفاده از فرمت PDF
Word To PDF Converter 3.0 قابل استفاده با آفیس 97 و 2000 در سیستم های ویندوز قدیمی
Power DVD XP 4.0 و JetAudio 4.95 EX و Microsoft Windows Media Player 9. اجرای فیلم ها و..
WinRAR 3.41 , System Commander 7.05 , NC , Dos 6.22 , DOS 7.10 , Turbo Pascal 7.0 , Sepand فارسی ساز محیط داس مخصوص برنامه نویسان سی پلاس و پاسکال و تعدادی برنامه مناسب و سودمند دیگر و..


نام محصول : ویندوز میلینیوم فارسی Windows Me
حجم و تعداد : 2 CD ، کپی بر بهترین انواع CD
توضیحات : بایوس چیپست و نوع سخت افزار بسیار مهم است ، با این محصول حداکثر استفاده و توان را می توانید از سیستم خود داشته باشید . توضیحات کامل مشخصات و توانایی های ویندوز Windows Me در لوح دوم قرار داده شده است .